سوالات متداول

ضمانت اصالت کالا

تمام توضیحات محصولات از قبیل رنگ, سایز, کشور تولید کننده, مواد تشکیل دهنده محصول, و در کل اطلاعاتی که برای بهتر انتخاب کردن کالا به مشتری کمک میکند در زیر هر محصول به تفصیل قید شده است.

تیم محتوای سایت بر آن است که با قراردادن عکس های کامل از محصول و توضیحات دقیق و کامل ازجزئیات کالا به شما این امکان را بدهد تا با دید کامل و باز خرید موفقی را تجربه کنید تا همواره بعنوان مشتری وفادار فروشگاه را همراهی کنید

حفظ حریم شخصی

 برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های ما قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

حفظ حریم شخصی در دسته بندی لباس

شرایط حفظ حریم شخصی مشتریان فروشگاه :

با توجه به ماهیت لباس برپایه رازداری و حفظ حریم شخصی و محرمانه ماندن محتویات سفارشات , محصولات سفارشی  این دسته محصولات با شرایط زیر ارسال میشوند:

  •  به هیچ وجه نامی از مرسوله بر روی پاکت پستی درج نمیشود ، بدین صورت که اگر شما محصول ” شورت زنانه” خرید کنید به جای عنوان اصلی محصول کلمه ی ” s.z ” بر روی فاکتور شما درج میشود.
  • کلیه بسته های پستی در سراسر کشور در لفاف پوشیده ارسال شده و به هیچ وجه محتویات بسته هنگام تحویل به شما مشخص نخواهد بود.
  • سفارشاتی که در تهران ارسال میشود در نایلکس مشکی و کاملا پوشیده و وکیوم شده برای مشتریان ارسال می شوند و به هیچ وجه محتویات داخل بسته مشخص نیست.

بنابراین از  محرمانه ماندن محتوای بسته سفارشی  کاملا مطمئن باشید و با خیال آسوده خرید خودتان را از دسته بندی لباس انجام دهید

 

* ارسال سفارشات *

1. سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست ارسال می شوند.
2. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
3. آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
4. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
5. سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات می‏‌شوند.
7. آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

 

* پرداخت *

1. مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید. همچنین شما مشتری عزیز میتوانید مبلغ کالا را پس از تحویل کالا درب منزل پرداخت به مامور پست پرداخت نمایید.
2. با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت میهن استور، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
3. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان به مشتری اعلام خواهد شد.
4. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
5. آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6. آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ایمن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از میهن استور که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

*  ثبت و پیگیری سفارش *
1. آیا برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر نیازی به عضویت در سایت نیست از این رو اطلاعات شما ایمن خواهد ماند.
2. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
3. آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش انجام می شود در این زمان آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
4. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.
5. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
6. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد.

 

برای مطرح کردن سوالات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید